mezolifting

Yüz ve boyun bölgesinde ortaya çıkan cilt gevşemesi, farklı yaş gruplarındaki kadınları ve erkekleri etkileyen estetik sorunlardan biridir. Cilt gevşemesinin esas nedeni, sıkı ve genç bir cilt için gerekli olan kolajen ve elastin liflerinin zaman içinde azalmasıdır. Cilt gevşemesi sigara, güneş ışığı ve sık kilo dalgalanmaları gibi diğer dış etkenlere bağlı olarak da gelişebilir. Bazen genetik etkenler cildin yaşlanmasına yol açabilmekte olup bu durum genç yaşta, hatta 25 yaşından itibaren başlayabilir. Kollajen ve elastin liflerinin azalmasıyla ciltte gevşeme, ince çizgiler ve kırışıklıklar ortaya çıkmaya başlar.

Cilt yaşlanması kaçınılmaz bir süreçtir. Yaşlı cilt pürüzlü ve kuru görünür, kırışıklıklar ortaya çıkar. Cilt yaşlanmasını önlemenin; sağlıklı beslenme, güneş kremi kullanımı, meyve ve sebze tüketimi ve çeşitli kozmetik dermatoloji tedavileri gibi birkaç yolu olmasına rağmen, yaşlanmanın önüne geçilemez, sadece geciktirilebilir. mezolifting yukarıda belirtilen problemler için ideal tedavidir.

Mezolifting Nedir?

Mezolifting; kirlilik, güneşe maruz kalma, yaşam tarzı faktörleri ve stres gibi dış faktörler de dahil olmak üzere çeşitli nedenlerle ortaya çıkan gözle görülür yaşlanma belirtilerini tersine çevirmek için uygulanan en başarılı cilt tedavileri arasındadır. Mezolifting; cildin alt tabakasına özel ve sofistike bir vitamin, mineral, antioksidan, amino asit ve hyaluronik asit kokteyli enjekte edilmesi yoluyla uygulanır.  Etkili bir medikal estetik prosedür olan mezolifting cildi gençleştirerek, kolajen ve elastin üretimini uyarır. Böylece cilde yoğun ve uzun süreli nem sağlar.

Mezoliftingin Yaşı Var mıdır?

Mezolifting genellikle 20 ila 60 yaş arasındaki kadın ve erkeklere uygulanmakla birlikte prosedüre uygunluk kişi özelinde değerlendirilmelidir.

Mezolifting Kimler İçin Uygundur?

Mezolifting ağrısız ve nispeten basit bir işlemle, yaşlanma belirtileriyle mücadelede sahip olduğu muhteşem etkilerden dolayı son yıllarda oldukça popüler hale gelen bir yaşlanma karşıtı tedavidir. Cildin pürüzsüzleştirilmesi, renk eşitliğinin sağlanması, daha canlı ve taze bir görünüm kazandırılması ihtiyacı olan kişilere uygun bir medikal estetik prosedürdür.

Mezolifting Nasıl Yapılır?

Mezolifting uygulamasından önce cilt temizlenerek dezenfekte edilir. Uygulama bölgesine anestezik etkili krem sürülür ve uyuşma sağlanması beklenir. Bu sayede uygulama sırasında hastanın acı ya da ağrı hissetmesi önlenir. Hastanın ihtiyaçları özelinde vitaminler, mineraller, antioksidanlar, koenzim, hyaluronik gibi doğal maddelerden oluşan bir kokteyl hazırlanır. Bu karışım uygulama bölgesine ince iğneler aracılığıyla enjekte edilir.

Mezolifting prosedürü; belirli bir amaç için seçilmiş farklı bileşen kombinasyonları ile yüzey mikro enjeksiyonlarından oluşur. Normalde enjekte edilen ana bileşenler vitaminler, mineraller ve amino asitlerdir. Bu özel solüsyon hücreleri gençleştirir. Bu da ekstra kolajen ve elastin üretimini uyarır. Cildi taze, sıkı ve sağlıklı yapan sihirli etken budur. Bu kapsamda iğne sadece 4 mm sokulduğundan gerçekten enjeksiyon olarak sınıflandırılamayan yüzey enjeksiyonları ile gerçekleştirilir. Bu, tedavinin ağrısız olduğu anlamına gelir.

Mezolifting genellikle  1 ila 2 haftalık aralıklarla 3-4 seans şeklinde uygulanır. Seans sayısı ve sıklığı ihtiyaçlara göre kişi özelinde belirlenir. Mezolifting etkilerinin ne zaman fark edileceği herkeste farklı olabilir. Mezolifting yapılan kişinin yaşı, cilt yapısı, tedavi edilmek istenilen cilt sorunu, kaç seans uygulama yapılacağı ve kokteylde hangi bileşenlerin bulunduğu gibi etkenler mezolifting etkilerinin ne zaman görülmeye başlanacağını değiştirebilir. Bununla birlikte ortalama 2 ila 3 seans sonunda etkiler fark edilir hale gelmeye başlar.

Mezolifting sonrası ilk 24 saatte yüz bölgesi suyla temas ettirilmemeli, aşırı sıcak ortamlardan uzak durulmalı, bol su tüketilmeli, güneş ışınlarına doğrudan maruz kalmaktan kaçınılmalıdır.

Mezolifting Fiyatları

Mezolifting fiyatları; tedavi bölgesinin özelliklerine, kaç seans uygulama yapılacağına, hazırlanan kokteylde hangi bileşenlerin bulunacağına ve benzeri faktörlere göre kişi özelinde belirlenir.

Mezolifting Ne Zaman Yapılır?

Günümüzün aktif yaşam tarzında, artık yaşlanma belirtilerinin tek nedeni geçen zaman değildir. Güneş ışınlarına maruz kalma cilde büyük ölçüde zarar verir, hücreleri parçalar ve çizgileri sertleştirir. Ayrıca çiller, lekeler ve bir dizi başka istenmeyen etki bırakır. Dehidrasyon, sigara ve hatta endişe ve kaygı gibi diğer unsurlarla birleştiğinde, giderek daha fazla insan cildinin daha genç görünmesine yardımcı yollara başvurmaktadır.

Cildin ihtiyaçlarının karşılanması amacıyla tasarlanan özel bir prosedür olan Mezolifting yorgun cildin canlandırılması, yıpranmış cildin yenilenmesi, çeşitli nedenlerle oluşan çizgilerin yumuşatılması noktasında etkilidir.

Önemli ve faydalı antioksidanlar, vitaminler, mineraller ve amino asitlerden oluşan Mezolifting kokteyli, cilde önemli besinler sağlar ve sonuçlar şaşırtıcıdır. Cilt kalitesi eski rutini kırarken, kırışıklıklar pürüzsüzleşir, cilt rengi eşitlenir. Cilt ışıltılı, daha genç, dinlenmiş ve canlanmış bir görünüm kazanır.

Mezolifting Avantajları Nelerdir?

mezolifting avantajları nelerdir

Cildin içten beslenmesi, etkili ilaçlar kullanılarak sağlıklı ve parlak bir görünüm elde etmek isteyen kişiler için mezoterapi en doğru tercih olarak kabul edilir. Tipik bir mezoterapi kokteyli cildin beslenmesi, iyileştirilmesi ve yenilenmesi için çok sayıda aktif bileşen içerir.

Mezoterapi, ciltte özellikle yüz ve boyun bölgesinde ekstra parlaklık isteyen kişiler için mükemmel bir seçenektir. Kullanılan bileşenlere bağlı olarak prosedür, cilt ve yaşlılık lekelerinin giderilmesine yardımcı olur. Bu tedavi, cilt tonunu aydınlatır ve dengeler. Yüzdeki esnekliği geri kazandırmak için elastin ve kolajen üretimini uyarır.

Vitaminler, serumlar ve etkili bileşenlerin diğer besleyici kombinasyonlarının cilde uygulanması taze ve canlanmış hissetmeyi sağlar. Cilt için kişiselleştirilmiş besinler alınması, ciltte enerji artışına neden olur ve tedaviden sonra önemli etkiler görülür.

Mezoterapi ayrıca cildin nem içeriğini artırmaya yardımcı olarak dolgun, sıkı ve sağlıklı görünmesini sağlar.  Yaşlanma karşıtı cilt bakımına ek olarak kullanılabilir. Görünümün iyileştirilmesi için ameliyat gerekliliğini ortadan kaldırır. Zenginleştirilmiş serumlar iğnelerle cilde uygulandıktan sonra kişi doğal görünümlü ve sağlıklı bir cilde kavuşur.

Mezolifting Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

Mezolifting Nasıl Uygulanır?

Uygulamadan önce cilt temizlenir ve tamamen dezenfekte edilir. Uygulama sırasında hastanın konforunu artırmak için enjeksiyon bölgesine lokal anestezik etkili krem sürülerek etki etmesi beklenir. Hastanın ihtiyaçları ve giderilmek istenilen sorun özelinde antioksidan, vitamin, mineral, hyaluronik asit ve koenzim gibi doğal maddelerden oluşan bir kokteyl hazırlanır. İnce uçlu iğneler kullanılarak kokteylin uygulama bölgesine enjeksiyonu gerçekleştirilir. Prosedürün temelinde hasta özelinde belirli bir amaç doğrultusunda bir araya getirilen farklı bileşenlerin kombinasyonlarının yüzeye mikro enjeksiyonla yoluyla verilmesi bulunmaktadır.

Mezolifting Sonrasında Nelere Dikkat Edilmeli?

Yaklaşık 30 dakika içinde tamamlanan mezolifting uygulamasından sonra hastaların günlük yaşantılarında herhangi bir kesinti olması söz konusu değildir. Mezolifting uygulamasından sonra ilk 24 saat uygulama bölgesi yıkanmamalıdır. Cilt doğrudan güneş ışınlarına maruz bırakılmamalıdır. Sauna, hamam ve solaryum gibi aşırı sıcak ortamlarda bulunulmamalıdır. Ayrıca mezolifting yapıldıktan sonra hasta bol miktarda su tüketmeli ve spor yapmamalıdır.  Uygulamadan sonra enjeksiyon bölgesinde geçici morluklar ve kızarıklıklar meydana gelmesi olası ve doğal bir durumdur. Bu tür yan etkiler genellikle enjeksiyonu izleyen 1-2 gün içinde kendiliğinden düzelir.

Mezolifting Ne Kadar Kalıcı?

Mezolifting tedavisinin etkileri kişi özelinde tedavi edilmek istenilen soruna, sorunun derecesine, hastanın yaşına ve cildinin yapısal özelliklerine bağlı olmak kaydıyla genelikle 2. ya da 3. seanstan sonra görülmeye başlar. Mezolifting tedavi protokolü mutlaka hasta özelinde belirlenmelidir. Yaş almaya karşı mezolifting prosedürünün etkilerinin kalıcı olması için seans araları kişi özelinde belirlenerek düzenli olarak uygulanmalıdır. Çünkü yaş alma ve ciltteki etkileri süre gelen ve hiç kesintiye uğramayan bir süreç olma özelliğine sahiptir.

Randevu Saatlerimiz

Pazartesi: 9:30 – 17:30
Salı: 9:30 – 17:30
Çarşamba: 9:30 – 17:30
Perşembe: 9:30 – 17:30
Cuma: 9:30 – 17:30
Cumartesi: 9:30 – 14:30
Pazar: KAPALI

Hasta Yorumları

Doktor – Hasta gizliliği sebebiyle yorumlarda isim ve fotoğraf alanları gizlenmiştir. Google haritalar üzerinden yorumların devamını kontrol edebilirsiniz.

Bülent Kıymet
2023-11-02
Mukemmel ilgili, bilgili ve deneyimli bi doktor. Meme buyutme ve liposuctionda bir numara. Cok memnunum iyi ki evren bey i tercih etmisim, ekibi de ilgili ve cana yakın bir ekip.
Ilayda Bastug
2023-11-02
Evren hocam bu işin duayeni.. şiir gibi botoksuzumun şairiyle tanışmak aile boyu bizim şansımız :))) ❤️
Aysel Sahin
2023-11-02
Der Beste Arzt den ich in Istanbul kenne. Vor 2 Jahren hatte ich meine Bauchdeckenstraffung, Lipo und Double chin bei Ihm machen lassen. War die beste entscheidung meines lebens. Er hat mich nach der OP auch lange begleitet das Kankenhaus und sein Personal er selber natürlich auch sehr nett und gefühlvolle Menschen. Vielen Dank Dr. Evren Tevfik Isci
Sudenur Ak
2023-10-30
Evren beyle 6 ay önce bir ameliyat süreci geçirdik. Güler yüzü ve işini iyi yapması dolayısıyla çok memnun kaldım. Gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz asla pişman olmayacağınız bir doktor 💫💫
Olena Celik
2023-10-30
2 місяці тому зробила маммопластику, залишилася дуже задоволена!!! Також зробила операцію з видалення врослого нігтя, лікар Эврен професіонал своєї справи. Всім раджу!!!
Aysel Tosun
2023-10-14
Ich habe Doktor Evren in Google ausgesucht und habe eine sehr gute Auswahl getroffen, ich habe H100 und Nasolabial Unterspritzung machen lassen ,er hat Federhände /Finger ,ich habe kein Schmerz gefühlt. Einfach Sensational! Außerdem sind alle Mitarbeiter +Doktor sehr freundlich und Hilfsbereit.
I Am (IlyaFallUp)
2023-05-20
Not reasonable prices
Dejb Ddlj
2023-05-18
Opération 10/05/2023 Il est le meilleur chirurgien: professionnel, aimable et surtout très humain! Merci Dr Evren Tevfik Sarah N
H***** E**
2023-05-03
2 ay önce meme büyütme estetiği yaptırdım. Evren beyin tecrübesi ve bilgisi sayesinde çok kısa sürede toparlandım. Ağrılarım yok denecek kadar azdı ve sonuçtan çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ediyorum.